50+5 κορυφαία στατιστικά για ιστοσελίδες που δε γνωρίζατε!

Καλώς ορίσατε στην πιο ολοκληρωμένη συλλογή στατιστικών για το περιεχόμενο, τη σχεδίαση και τη λειτουργικότητα για ιστοσελίδες από τη Brainwire.

 

Φανταστείτε έναν κόσμο όπου ένα ενιαίο, γιγάντιο εμπορικό κέντρο φιλοξενεί ένα κατάστημα για κάθε επιχείρηση σε ολόκληρο τον κόσμο. Είναι εύκολο να φανταστεί κανείς ότι οποιαδήποτε επιχείρηση που δεν διαθέτει κατάστημα σε αυτό το εμπορικό κέντρο μπορεί επίσης να μην υπάρχει, καθώς κάθε καταναλωτής που επιθυμεί να ψωνίσει θα πάει στο εμπορικό κέντρο για να βρει αυτό που χρειάζεται. Εάν μια επιχείρηση δεν βρίσκεται πουθενά σε αυτό το εμπορικό κέντρο, ο καταναλωτής θα ψώνιζε σε ένα από τα άλλα άπειρα καταστήματα.

Απλή λύση: όλες οι επιχειρήσεις χρειάζονται ένα κατάστημα. Ωστόσο, η απλή κατοχή ενός καταστήματος στο εμπορικό κέντρο δεν αρκεί. Κάθε κατάστημα χρειάζεται σήμανση που θα είναι ορατή σε όλο το εμπορικό κέντρο, για να προσελκύει τους καταναλωτές και οι επιχειρήσεις πρέπει να αναφέρονται με ακρίβεια στους καταλόγους εμπορικών καταστημάτων, ώστε οι αγοραστές να γνωρίζουν ότι υπάρχουν. Όσο πιο συχνά μια επιχείρηση και προϊόντα / υπηρεσίες εμφανίζονται και αναφέρονται γύρω από το εμπορικό κέντρο, τόσο πιο εύκολο είναι για τους αγοραστές να εντοπίσουν το κατάστημα.

Μια άλλη απλή λύση: οι επιχειρήσεις χρειάζονται σήμανση ορατή, και ακριβείς καταχωρήσεις στους καταλόγους του εμπορικού κέντρου. Αλλά και πάλι χρειάζεται κάτι περισσότερο για να προσελκύσεις τους πελάτες, από μια όμορφη απλή σήμανση, πρέπει και το κατάστημα να προσδίδει αξία επίσης. Μόλις ο καταναλωτής περάσει την πόρτα του καταστήματος, το βλέμμα, η αίσθηση και το περιεχόμενο πρέπει να είναι αρκετά καλό ώστε να εμποδίζει τους πελάτες να γυρνούν και να επιστρέφουν στην έξοδο.

Ακούγεται περίπλοκο, έτσι δεν είναι; Το καλό είναι ότι αυτό το εμπορικό κέντρο δεν υπάρχει, σωστά; Λάθος. Η αλήθεια είναι ότι αυτό το εμπορικό κέντρο υπάρχει. Ονομάζετε Διαδίκτυο. Το κατάστημα είναι η ιστοσελίδα σας. Όλα όσα ισχύουν για τα καταστήματα στο φανταστικό εμπορικό μας κέντρο είναι αληθινά για τις επιχειρήσεις στο διαδίκτυο.

Ακριβή σήμανση και καταχώρηση στα σωστά ευρετήρια θα κάνουν μια επιχείρηση να βρεθεί, αλλά αυτό που θα κρατήσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών είναι η ιστοσελίδα της επιχείρησης. Με πάνω από τις μισές επιχειρήσεις να έχουν ιστοσελίδες, οι επιχειρήσεις που θέλουν να βιώσουν την επιτυχία πρέπει να ξέρουν πώς να ξεχωρίζουν.

Αυτά τα στατιστικά στοιχεία για τις ιστοσελίδες επεξηγούν γιατί είναι απαραίτητο να δημιουργηθεί το καλύτερο κατάστημα στο εμπορικό κέντρο και πώς να διατηρηθεί η κίνηση και οι μετατροπές πωλήσεων στην ιστοσελίδα.

Γενικά στατιστικά για ιστοσελίδες

1. Το μέσο έσοδο για μια μικρή επιχείρηση είναι 3,6 εκατομμύρια δολάρια, αλλά το μέσο έσοδο για μια μικρή επιχείρηση με έναν ιστότοπο είναι 5,03 εκατομμύρια δολάρια.
2. Το 53% των μικρών επιχειρήσεων διέθεταν ιστότοπους το 2014
3. Το 67% των επιχειρήσεων με ετήσιες πωλήσεις 1.000.000 - 2.490.000 έχουν ιστοσελίδες

Στατιστικά λειτουργικότητας για ιστοσελίδες

4. Το 64% των αγοραστών που είχαν κακή εμπειρία με την επίσκεψη στην ιστοσελίδα θα ψωνίσουν κάπου αλλού την επόμενη φορά.
5. Το 39% των καταναλωτών θα σταματήσει να ασχολείται με το περιεχόμενο εάν οι εικόνες δεν φορτωθούν.
6. Το 39% των καταναλωτών φεύγουν από τη σελίδα όταν για τη φόρτωση του περιεχόμενου διαρκεί πολύς χρόνος.
7. Το 47% των καταναλωτών αναμένει ότι μια ιστοσελίδα θα φορτωθεί σε 2 δευτερόλεπτα ή και λιγότερο.
8. Το 23% των αγοραστών θα σταματήσει να ψωνίζει αν η ιστοσελίδα φορτώνει πολύ αργά, ενώ το 14% των αγοραστών θα ψάξουν αυτό που αναζητούν σε άλλη ιστοσελίδα.
9. Περισσότεροι από το ήμισυ (52%) των αγοραστών υποστηρίζουν ότι οι γρήγοροι χρόνοι φόρτωσης σελίδων είναι σημαντικοί για την εμπιστοσύνη τους σε μια ιστοσελίδα.
10. Καθυστερήσεις φόρτωσης σε ώρες αιχμής της κυκλοφορίας των online χρηστών κάνουν το 75% των καταναλωτών να εγκαταλείπουν έναν ιστότοπο για έναν ανταγωνιστή.
11. Μια καθυστέρηση ενός δευτερολέπτου στο χρόνο φόρτωσης του ιστότοπου μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια μετατροπής μιας αγοράς κατά 7%.
12. Η αύξηση της ταχύτητας φόρτωσης της ιστοσελίδας σας από 8 σε 2 δευτερόλεπτα μπορεί να αυξήσει το ρυθμό μετατροπής αγορών κατά 74%.
13. Η Ιστοσελίδα που χρειάζεται 6 δευτερόλεπτα χρόνο φόρτωσης θα έχει απώλεια μετατροπής κατά 50%
14. Το 40% των καταναλωτών θα εγκαταλείψει έναν ιστότοπο που παίρνει περισσότερο από 3 δευτερόλεπτα για εμφανιστεί!
15. Το 75% των καταναλωτών θα χρησιμοποιήσει το κουμπί "πίσω" προτού φορτωθεί πλήρως μια αργή σελίδα
16. Το 51% των Αμερικάνων διαδικτυακών αγοραστών λένε ότι ο αργός χρόνος φόρτωσης είναι ο κορυφαίος λόγος που εγκαταλείπουν μια αγορά
17. Οι αργές ιστοσελίδες κοστίζουν περίπου 2,6 δισ. Δολάρια σε χαμένες πωλήσεις κάθε χρόνο

Στατιστικά για το Σχεδιασμό των ιστοσελίδων

18. Το 38% των καταναλωτών θα σταματήσει να ασχολείται με περιεχόμενο που δεν είναι ελκυστικό σε εικόνες ή διάταξη.
19. Η πρώτη εντύπωση μιας ιστοσελίδας από τον επισκέπτη είναι 94% σχετική με την εμφάνιση της.
20. Η αξιοπιστία της ιστοσελίδας κρίνεται 75% στο συνολικό σχεδιασμό της.
21. Το 85% των καταναλωτών θα εγκαταλείψει μια ιστοσελίδα λόγω κακής σχεδίασης.
22. Τα 15 λεπτά, το 66% των καταναλωτών προτιμά να τα καταναλώνει σε περιεχόμενο που είναι όμορφα σχεδιασμένο από το να είναι πολύ απλό
23. 0,05 δευτερόλεπτα χρειάζεται στους καταναλωτές για να σχηματίσουν μια γνώμη για την ιστοσελίδα σας, οπότε χρησιμοποιήστε το χρόνο με σύνεση!
24. Τα σωστά χρώματα αυξάνουν την αναγνώριση της μάρκας κατά 80%
25. Το 52% των καταναλωτών αναφέρει την «αισθητική» ως τον κύριο λόγο για τον οποίο δεν θα επέστρεφαν σε μια ιστοσελίδα

Στατιστικά των συσκευών για ιστοσελίδες

26. Το 90% των καταναλωτών χρησιμοποιούν διαδοχικά πολλαπλές συσκευές
27. Δεν είναι μόνο το 97% των millennials χρηστών κινητής τηλεφωνίας, αλλά το 20% δεν χρησιμοποιεί καθόλου σταθερό υπολογιστή
28. Το 61% του χρόνου ψηφιακών μέσων δαπανάται στα κινητά τηλέφωνα, με μόλις 39% στην έκδοση για σταθερό υπολογιστή.
29. Το 85% των ενήλικων καταναλωτών πιστεύει ότι η ιστοσελίδα για κινητά μιας εταιρείας πρέπει να είναι καλός ή καλύτερος από την έκδοση για υπολογιστές.
30. Το 65% των πελατών αναπτύσσει μια καλύτερη γνώμη για τα εμπορικά σήματα, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα όταν έχουν μια φανταστική εμπειρία σε κινητή συσκευή.
31. Το 88% των καταναλωτών προτιμούν να ψωνίζουν σε εμπόρους λιανικής πώλησης που προσφέρουν συνδεδεμένες εμπειρίες μεταξύ των καναλιών πωλήσεων.
32. Εάν οι καταναλωτές έχουν καλή εμπειρία στην ιστοσελίδα σας για κινητά, είναι κατά 59% πιθανότερο να πραγματοποιήσουν μια αγορά
33. Το 67% των αγοραστών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από έναν ιστότοπο που είναι συμβατός με τις κινητές συσκευές
34. Το κινητό εμπόριο (m-commerce) σημείωσε ετήσια αύξηση 56% το 2015, ενώ το ηλεκτρονικό εμπόριο των σταθερών υπολογιστώ σημείωσε αύξηση μόνο 8%
35. Το 50% των online αγορών γίνεται σε κινητή συσκευή
36. Σχεδόν το 70% των χρηστών tablet κάνει μια αγορά στη συσκευή τους κάθε μήνα
37. Πάνω από το 20% των κατόχων tablet παραδέχονται ότι αγοράζουν λιγότερο στην πραγματική ζωή από τότε που αγόρασαν τη συσκευή τους
38. Ενώ το 50% των καταναλωτών θα αλλάξουν συσκευές αν αντιμετωπίζουν προβλήματα με την αλληλεπίδραση με το περιεχόμενο ενός ιστότοπου, το 33% θα σταματήσει να ασχολείται εντελώς.
39. Το 62% των εταιρειών που σχεδίασαν ένα website ειδικά για κινητά παρουσίασαν αύξηση των πωλήσεων.

Στατιστικά για το περιεχόμενο των ιστοσελίδων

40. Το 47% των καταναλωτών ελέγχει πρώτα τις σελίδες προϊόντων / υπηρεσιών μιας ιστοσελίδας.
41. Το 65% των καταναλωτών θέλει να βλέπει πληροφορίες επικοινωνίας στην αρχική σελίδα του ιστότοπου.
42. Το 44% των καταναλωτών εγκατέλειψε τον ιστότοπο επειδή δεν υπήρχαν στοιχεία επικοινωνίας.
43. Περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές θέλουν να δουν μια ενότητα «Σχετικά με Εμάς " στην αρχική σελίδα μιας εταιρείας.
44. Το 54% των καταναλωτών διαπιστώνει ότι η έλλειψη πληροφοριών επικοινωνίας στον ιστότοπο ενός κατασκευαστή μειώνει την αξιοπιστία του.
45. Σε μια μελέτη 200 ιστοσελίδων μικρών επιχειρήσεων, το 70% δεν παρουσίασε σαφείς προσκλήσεις για δράση!
46. TL, DR! Το 38% των καταναλωτών θα σταματήσει να αλληλοεπιδρά εάν το περιεχόμενο είναι πολύ μεγάλο (TL, DR = Too Long, Don’t Read, που συμαίνει τόσο μεγάλο! Δεν το διαβάζω).
47. Το 50% των πωλήσεων χάνονται επειδή οι καταναλωτές δεν μπορούν να βρουν αυτό που αναζητούσαν
48. Το 46% των καταναλωτών λένε ότι το πιο ενοχλητικό πράγμα για έναν ιστότοπο είναι η έλλειψη μηνυμάτων (δεν είναι σε θέση να πει τι κάνει η εταιρεία).
49. Είναι Ενοχλητικό! Το 33% των καταναλωτών είπε ότι το βίντεο / ήχος που παίζει αυτόματα σε έναν ιστότοπο τους ενοχλούν ή τους αναγκάζει να φύγουν.
50. Το 69% των καταναλωτών ανέφερε ότι τα υπερβολικά πολλά πεδία πληροφοριών μιας φόρμας επικοινωνίας τους αποθάρρυνε από το να τη συμπληρώσουν.

web statistics pic

51. Το 70% των αναγνωστών διαβάζει λίστες με κουκίδες, ενώ μόνο το 55% βλέπει λίστες χωρίς κουκίδες.
52. Οι ιστότοποι που έχουν 51-100 σελίδες παράγουν κατά 48% περισσότερη επισκεψιμότητα από τον ιστότοπο με 50 σελίδες ή λιγότερο.
53. Το 69% των εμπόρων της Βόρειας Αμερικής λένε ότι το εξατομικευμένο και δυναμικό περιεχόμενο είναι σημαντικό για την ιστοσελίδα της επιχείρησής τους
54. Το 20% των καταναλωτών πιστεύει ότι ένα ιστολόγιο (blog) συμβάλλει στη δημιουργία της αξιοπιστίας μιας εταιρείας
55. Οι επιχειρήσεις B2B που αρθρογραφούν μία / δύο φορές το μήνα παράγουν κατά 70% περισσότερους οδηγούς από τις εταιρείες που δεν έχουν καθόλου αρθρογραφία.

Πηγές: business2community, Adobe, Econsultancy, Statistic Brain, Hosting Facts, Online Marketing Institute, KoMarketing, Fifty and Fifty, NN Group, InvasionApp, TechRadar, comScore, IronPaper, Business Insider, Kinesis Inc, Entrepreneur

Ο κόσμος έχει γίνει ψηφιακός και οι επιχειρήσεις πρέπει να ακολουθήσουν. Είναι πιο εύκολο να πάτε εκεί όπου είναι το κοινό σας παρά να το φέρετε στην πόρτα σας. Το μεγαλύτερο κοινό βρίσκεται στο διαδίκτυο. Δημιουργώντας τη δική σας γωνία ψηφιακού χώρου με μια φοβερή ιστοσελίδα είναι το πρώτο βήμα για να κατακτήσετε τον διαδικτυακό κόσμο. Αυτά τα στατιστικά στοιχεία για την ιστοσελίδα σας μπορούν να γίνουν ο οδηγός σας.

Θέλετε τη κατασκευή της δική σας ιστοσελίδας ή eshop; Χρειάζεται βελτιστοποίηση η υπάρχουσα ιστοσελίδα σας για ταχύτερη φόρτωση ή θέλετε μια «ανακαίνιση» στην ήδη υπάρχουσα σελίδα;

ΒρεΙτε ΕΔΩ τη ΛΥση!

Pin It